SURINAME HERE WE COME!! - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van LauraSigourney TjallingiiLansman - WaarBenJij.nu SURINAME HERE WE COME!! - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van LauraSigourney TjallingiiLansman - WaarBenJij.nu

SURINAME HERE WE COME!!

Blijf op de hoogte en volg LauraSigourney

01 September 2016 | Suriname, Paramaribo

Het is vandaag 1 september, de dag dat Laura en ik eindelijk vertrekken naar Suriname. Eenmaal aangekomen op Schiphol werden Laura en ik uitgezwaaid door lieve vrienden en familie en de reis kon beginnen. Op Schiphol hebben we samen nog even wat gegeten en gedronken en daarna waren we toch echt klaar om het vliegtuig in te stappen.

Eenmaal aan boord gekomen had Laura alle geluk van de wereld want zij mocht lekker bij het raam zitten en ik zat op de middelste stoel. En doordat het vliegtuig lekker volgeboekt was moest ik naast iemand anders zitten en dat heb ik geweten. Ik snap nog steeds niet dat mensen zo vies kunnen eten. Dus mevrouw met de stinkende vieze smerige worstjes en slechte eetgewoontes, bedankt voor uw gezelschap!

De lieve vader van Laura had nog een leuke verassing voor ons geregeld want hij kende de piloot van de vlucht, dus had de piloot voorgesteld dat wij tijdens de landing in de cockpit mochten zit!!!! WHOEHOEEE ECHT SUPER COOL! Eenmaal aangekomen in de cockpit kregen we eerst wat uitleg van de piloten en uiteraard een headset zodat we de communicatie met de luchtverkeersleiders ook konden horen. Niet dat we dan maar ook iets van de gesprekken begrepen, maar toch leuk om mee te luisteren. Het was echt een super leuke ervaring, die ik nooit meer zal vergeten. Vader van Laura en lieve piloten super bedankt voor de ervaring!

Na een perfecte landing van de piloten mochten Laura en ik als echt diva's samen met de business class mensen het vliegtuig verlaten. En dan denk je even snel door de douane en hup naar ons huis toe, maar helaas! Ik heb namelijk anderhalf uur in de rij gestaan bij douane :( Gelukkig stond ik met de mannen van het programma Streetlab in de rij dus daar heb ik gezellig even een praatje meegemaakt. Toen ik eindelijk langs de douane was gingen Laura en ik onze koffers ophalen. Laura was nog heel eventjes in de stress omdat ze haar koffer niet kon vinden, maar die hadden we gelukkig al snel gevonden.

Na een korte kennismaking met Ricky, een vriend van mijn vader, die ons kwam ophalen van het vliegveld, zijn we vertrokken naar ons appartementencomplex. We zijn eerst wel nog even met zijn drietjes wat gaan eten bij de McDonald aangezien we zo'n honger hadden. Eenmaal aangekomen bij het appartementencomplex voelde Laura en ik ons meteen thuis. We hebben hele leuke medestudenten hier en iedereen is erg behulpzaam.
Kortom we gaan een SUPER tijd tegemoet!


  • 02 September 2016 - 22:40

    Pascale:

    Lieve meiden wat een heerlijk verhaal goed begin van jullie avontuur.
    Fijn om te horen dat je toch het land in mocht had heel even mijn bedenkingen.
    Ook erg fijn dat jullie je studente huis naar jullie zin is.
    Liefs,
    Pascale xx

  • 03 September 2016 - 18:50

    Bas / Marry:

    Hoi sigourney / Laura,

    Jullie boffen maar meiden om in de cockpit te mogen zitten,
    maar die is toch niet zo groot is het niet, of mochten jullie op schoot bij de piloten zitten.
    Al met al een leuke ervaring

    En goed dat jullie afgehaald werden door Ricky, is ook alles goed gekomen wat je visum betreft Sig?

    Maak er iets leuks van en wanneer begint jullie eigenlijke stage eigenlijk
    Lieve groeten van ons
    Marry en Bas

  • 04 September 2016 - 22:16

    Ikke:

    ikke vinde nie luuk mein dogter studeren nie feeessie makken

  • 12 September 2016 - 15:58

    LauraSigourney TjallingiiLansman:

    Hoi Opa en Oma,

    Alles is gelukkig goed gekomen met het visum.

    Groetjes Sigourney

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

LauraSigourney

Actief sinds 29 Aug. 2016
Verslag gelezen: 525
Totaal aantal bezoekers 7495

Voorgaande reizen:

01 September 2016 - 13 November 2016

Buitenlandse Stage

Landen bezocht: